NYA MEDARBETARE – LINNEA & JONNA
Vi är lite sena på bollen i år, men här kommer en liten presentation av våra nya medarbetare Jonna och Linnea. Ni är varmt välkomna till Backebokollegiet!

Vilka är ni?
Linnea: Jag är en träningsgalning och både spelar fotboll själv och är tränare. Jag gillar också skärgården och båtar och tillbringade sommaren med att jobba som hamnvakt på Sandhamn.
Jonna: Även jag gillar att träna och spelar precis som Linnea fotboll, i Älvsjö AIK FF. Jag tog studenten i våras från ekonomi-juridiklinjen och ser nu fram emot att börja jobba ett tag!

Vad är er roll på Backebo?
Vi jobbar båda två på förskolan och kommer där ha lite extra ansvar för att på olika sätt erbjuda och peppa barnen till fysisk aktivitet. Det ska bli väldigt kul!

Vad ser ni fram emot lite extra?
Jonna: Att få spendera dagarna hela dagarna med barnen, lära känna dem och se dem utvecklas ser jag verkligen fram emot.
Linnea: Ja, jag tycker att det ska bli spännande att skapa en relation med var och en av barnen så att de känner sig trygga med mig.