Den 17 januari kl 18-20.30 har vi öppet hus inför skolvalet. Då är du som funderar på att välja Backeboskolan åt ditt barn varmt välkommen!

Vi kommer att erbjuda en mängd korta workshops som leds av lärare, elever och i vissa fall nuvarande föräldrar. Du väljer själv de workshops du är mest intresserad av och vi vill på detta sätt kunna ge dig en så bred och bra bild som möjligt av vår verksamhet.

Även nuvarande föräldrar på skolan och förskolan deltar i dessa workshops så det blir en kväll där du verkligen kan känna in Backeboskolans atmosfär och passa på att ställa alla frågor du kan tänkas ha.

Vi kommer också att ha ett kafé öppet i vår matsal för den som känner behov av att fylla på energidepåerna med lite gott att dricka och äta.

Anmäl och välj workshops via denna länk: Anmälan och info Backebo Meetup 2018

Varmt välkommen!