Just nu har vi några enstaka lediga skolplatser till hösten i några årskurser, bland annat förskoleklassen.
Backeboskolan är en skola med hög kvalitet på undervisningen och goda resultat. Dessutom en skola där elever, föräldrar och lärare trivs. Vår vision om öppna sinnen, skarpa hjärnor och stora hjärtan genomsyrar allt vi gör. Det märks förstås även i vår undervisning som präglas av kreativitet och en undervisningsmiljö där lust och flit går hand i hand. Skolan drivs utan vinstintresse, all eventuell vinst går tillbaka till själva skolverksamheten. Den startade 1993 och fyller med andra ord 30 år just i år!

Är du intresserad av att norpa någon av de lediga platserna till hösten?
Då gör du så här:

1. Ställ ditt barn i vår kö. Det gör du enkelt på vår hemsida: Köanmälan.
    Vi tar in elever i turordning utifrån hur länge de stått i kö.
  2. Kontakta rektor och meddela att du är intresserad av skolplats till hösten: jessica.grandin@backeboskolan.se

Har du frågor är du varmt välkommen att höra av dig till rektor: jessica.grandin@backeboskolan.se