Inför nästa läsår söker vi dig som kan och vill jobba deltid som timvikarie på vår förskola och grundskola. För att det ska bli bra behöver du vara trygg, flexibel och intresserad av barns och ungas lärande och utveckling, men du behöver inte ha någon formell pedagogisk utbildning. Kanske pluggar du, eller har en annan sysselsättning som ger dig möjlighet att fylla på med ett kul och inspirerande extrajobb. Det är en stor fördel om du bor i närheten så att du snabbt kan ta dig till jobbet, även med kort varsel.

Hos oss får du jobba med ett otroligt trevligt och kompetent gäng som kommer att ta väl hand om dig. Du får också riktigt smarrig mat tillagad av våra finfina kockar och havsutsikt på köpet.

OBS! Du behöver visa upp ett utdrag ur belastningsregistret för att kunna jobba på förskola/skola. Det beställer du på www.polisen.se

Vill du veta mer? Kontakta rektor: jessica.grandin@backeboskolan.se