Majken Fogelström heter jag och mina största intressen är att sjunga och spela musik, spela fotboll och att köra båt. Dessutom är jag smått besatt av serien Solsidan och kan så gott som varenda replik.

Jag har precis tagit studenten och är jätteglad att få chansen att jobba på förskolan!
Jag har jobbat mycket med barn även tidigare, inom Boo FF som tränare och knatteledare. Sedan snart 2 år tillbaka har jag även jobbat extra på Coop i Orminge, så om ni tycker att ni känner igen mig kan det vara därför 😉

Jag kommer att jobba som förskolepedagog på avdelningen Svalan, dvs med de yngsta barnen på förskolan och jag vikarierar för Nathalie som ska vara föräldraledig.

Vad ser du särskilt fram emot?
Jag ser fram emot att träffa mycket nya människor och att jobba med barn hela dagarna (lyx). Jag ser även fram emot att kunna bidra med en del av mina intressen till barnen och göra roliga grejer med det.